" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

czwartek, 23 maja 2013

"Mere colour can speak to the soul in a thousand different ways.."


Jako , że dostałam ilość nadprogramową , może ktoś będzie miał ochotę na jakąś Rachelową pozycję w bardzo atrakcyjnej cenie ???
Zainteresowanych zapraszam O TUTAJ  :))
PS. Czy u Was też dziś tak deszczowo, książkowo i melancholijnie ????

5 komentarzy:

  1. daj znać na mejla po ile
    mariapar@op.pl
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo idę zajrzeć Moniczko:)
    we Wrocławiu potwornie zimno dziś, a ja nie wiedząc o tym chłodzie wyszłam do pracy w sandałkach i zmarzłam straszliwie... jak to trzeba sprawdzać pogodę:) buziaki i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie zimno, ponuro i co chwila pada - aż mi się zupy dyniowej zachciało;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszke sie spoznilam.

    U nas caly tydzien byl bardzo deszczowy, ale dzis sie cos poprawilo i slonko jest!
    Zycze udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń