" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

czwartek, 30 stycznia 2014

"Świat na­leży do od­ważnych, a nie do wygranych..." :)



Ale w sumie dlaczego by i nie wygrać hihihihi

Kochani !! Znacie mnie juz prawie 3 lata, wiecie , że zbyt konkursowa to ja nie jestem :)) Nie biorę udziału w wielu , sama mało też organizuję (zołza !!) , ale jak kochać to księżniczki , jak kraść to miliony , więc porwała się Monia z motyką na słońce ...

Taaak zdecydowałam się na udział w konkursie na  BLOG ROKU 2013 dlaczego ???

Bo kłóciłam się z mężem już 2 lata temu i rok temu  też , że powinnam, czemu nie spróbuję ..?
I w tym roku chyba byśmy sie pozabijali , ale posłuchałam , przecież  i Jego czas zabieram robiąc zdjęcia , stukając w klawiaturę .. Dlaczego jeszcze ??? Bo to On zawsze wspierał mnie w blogowaniu, zajmował się dziewczynkami , zabierał je na spacery bym mogła w spokoju i ciszy  - tak jak lubię najbardziej ... Dlaczego  ??? Bo wszystkie smsy , które wyślecie przeznaczone są na wspaniały cel - Fundację Gajusz (a sentyment ogromny mam do tego imienia :))) w dodatku łódzką , a łodzianką jestem rodowitą :)))
Aż wreszcie po to by się sprawdzić , czy moje pisanie ma sens , jak bardzo podoba się innym , a może po to by wygrać voucher na wymarzoną podróż do Paryża i zrobić Wam w podzięce  najpiękniejsze zdjęcia jakie potrafię ???? :)

Dlatego jeśli chcecie dać mi szansę , jeśli lubicie , uważacie , że warto ślijcie sms o treści

A01079 na numer 7122  koszt sms-a to 1,23 zł

(w numerze bloga znak "0" to cyfra zero. Pamiętaj także, aby nie wstawiać w treść SMS-a spacji )

Nie musicie wydawać fortuny bo z jednego telefonu można wysłać tylko 1 sms , ale jeśli wszyscy czytelnicy wyślą tylko po jednym to może się uda ???  Co o tym sądzicie ???

Pozdrawiam Was baardzo gorąco i z góry dziękuję za każdy głos . Głosowanie trwa do 6 lutego , wtedy do kolejnego etapu przejdzie 10 blogów z każdej kategorii, może i mój ???
Trzymajcie mocno kciuki :)))

29 komentarzy:

  1. Kochana ty zasługujesz na tą wygraną ... trzymam mocno kciuki. Buziaków moc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Monis, niezależnie od wyniku i tak jesteś the best! Ale mój głos juz masz!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihi Edytko nawet nie wiesz jak się cieszę , że tu jesteś :)) Właśnie dla takich znajomości warto pisać blog :))))

      Usuń
  3. Mówisz masz, głosowałam rok temu na Iwonkę, w tym roku na Ciebie. Sms poszedl, potwierdzenie że oddałam głos na twój blog właśnie dotarło do mnie
    trzymam kciuki Moniś
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Dorotko chyba będą potrzebne bo szanse mam raczej marne :((( Ale kto nie ryzykuje ... :)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki telefon w ręku z wysłanym sms. To ma sens, a twój blog ma dużą szanse. Blog tworzą słowa i zdjęcia a one są u Ciebie dopieszczone w każdym calu. Jednocześnie masz wielki dystans do siebie, potrafisz napisać o sobie "zołza", czym bawisz, innym razem skłaniasz do refleksji nad życiem.
    Kiedyś napisałaś, że nauczyłaś się, że nie warto chodzić nadąsaną, narzekać na ogrom pracy, lepiej zrobić czasem mniej, ale z uśmiechem na ustach. Zawsze staram się o tym pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś i się poryczałam ... Taka ze mnie twardzielka !!! Dla takich komentarzy warto pisać , dla Waszych uśmiechniętych literek i cudownych znajomości .. Dla wzruszeń , dla moich dzieci , dla bliskich i dla siebie samej ... Nie zmieniłabym na blogu ani jednej literki , a jestem tu z Wami prawie 3 lata ... mam nadzieję, że ten blog będzie tu dłużej niż ja ..... Ściskam Cie mocno !!!

      Usuń
  5. :):):) toś Ty tak odważna jak ja, ale widzę Cię wśród laureatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja siebie niestety nie :((( ale próbuję :))

      Usuń
  6. :) Monia, trzymam kciuki. Ale zanim je zacisnęłam, poszedł sms ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniś, już ślę kochana i trzymam kciuki, bo zdjęcia Twoje z Paryża chcę pooglądać tutaj!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))) marzenia ściętej głowy , ale kto wie ????

      Usuń
  8. Wysłałam z polskiej komórki tu z Norwegii i poszło :)

    Pozdrawiam :) i miłego weekendu życze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. oluś Ty to koniecznie od siebie, Artura , mamci i wsystkich cioć ihihihihihihi Buziole

      Usuń
  10. To i ode mnie poszło, bo bardzo lubię czytać Twoje posty, a oglądanie zdjęć to już czysta przyjemność ;) Choć rzadko się odzywam (wcześniej jako DomiSz), to jestem przy każdym wpisie bez wyjątku. Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń