" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

".. .-cóż tak czytasz mości książę? -Słowa, słowa, słowa..."




Jutro lecimy !!! Oczywiście umieram ze strachu, wynajdując coraz to ciekawsze scenariusze :)) Choć plan wyprawy wydaje się być już dopracowany .. Jedzenie dla męża przygotowane, więc już chociaż nie boję się, że Zula padnie z głodu :)) Ubrania poprane, aby nie była golaskiem, a  nowe książeczki na dobranoc mają zaintrygować kiedy mamuni nie będzie pod ręką :)
Moje dwa ulubione wydawnictwa jak zawsze stają na wysokości zadania !! Koniecznie musiałam Wam polecić przygody słonika Pomelo ("Pomelo śni"), który zaczarował mnie od pierwszej literki :)) I drugą misiową książeczkę Agaty Królak- "Robimisie". O pierwszej pisałam Wam tutaj. Obie książeczki nie są zwykłymi czytajkami. Przepiękne ilustracje przyciągają uwagę i starszych i młodszych czytelników , a co najważniejsze zmuszają do myślenia, opowiadania własnymi słowami, uczą ..
Pani położna ze zdjęcia powyżej rozbawiła mnie ogromnie i sprowokowała Zuzolkę do opowieści o dzidziusiach, dużych brzuszkach i lekarzach :)) Polecam obie pozycje w 200 % !!
Tym czasem uciekam na podbój Londynu i okolic ihihihi. Trzymajcie za mnie kciuki, życząc tyle samo startów i lądowań :))) See You soon..

19 komentarzy:

  1. Piękne wydania:)
    Życzę udanej wyprawy:)
    Co do mnie..gdy odwiedzę kiedyś Londyn, na pewno nie zabraknie mnie na dworcu King Cross, a dokładnie tam, gdzie kręcono Harrego.. moja Jula by mi nie odpuściła;)
    Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego lotu. Mnóstwa wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego,miłego,pełnego wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnego wypoczynku. Czytanie dziecio i przez dzieci to jedno z ważniejszych w życiu:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. czekaaaaaaaam! See you all very soon!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnego lotu i pobytu w Londynie!Czekam na fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego pobytu , niezapomnianych chwil i szczęśliwej drogi dziewczyny.P.S. Uwielbiam Hamleta.Zaraz po" Wiele hałasu o nic" moja ulubiona sztuka Szekspira.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry :)
    spokojnego lotu i urlopu pełnego wrażeń Wam życzę,

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanej wyprawy! I bezpiecznej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  10. wypoczywaj Moniczko jak tylko można najlepiej! :)
    uściski dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych lotów i szybkiej odprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykle udanej wyprawy zycze!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. obu ksazkom musze koniecznie sie przyjrzec blizej :) udanej podrózy, wracaj z bananem na ustach i mnóstwem wspomnień !

    OdpowiedzUsuń
  14. "Robimisie" też uwielbiam, a "Pomelo śni" nie znam. Teraz dzięki takiemu opisowi zapamiętuję jako "do kupienia" :))).

    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za podróż!
    A książeczki fajowe, muszę sprawić je naszemu Maluchowi:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwej podróży! I miłego wypoczynku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Monika, czekamy na Twój powrót i relację z Londynu na blogu :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń