" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

środa, 7 sierpnia 2013

"Ma­my młode ser­ce, tak długo jak długo umiemy kochać życie, ta­kim ja­kie ono jest..."


                                 Dzisiejszy poranek w mojej sypialni ..


                     I popiersie dziewczynki przygarnięte kiedyś na starociach ...


                    I mój większy Paryż , na który jeszcze będę musiała poczekać ...


ale młode serce jeszcze chyba :))) bo pomimo "pewnych niedogodności"
potrafię kochać życie takim jakie jest .....

36 komentarzy:

  1. Moniczko i to jest właśnie najpiękniejsze! kochać i doceniać to co się ma... czuć się spełnionym, szczęśliwym i kochanym.. Ja tez marze o wycieczce do Paryża od kiedy byłam w dzieciństwie sporo lat temu... Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze pojadę :)
    dobrego dnia!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Aniu trzymam kciuki za nas dwie :)) Może się uda .. Ja miałam jechać na 10 rocznicę ślubu , ale pojadę na urodziny w inne miejsce :) Ale o tym już w innym poście :))) Pozdrowionka

      Usuń
  2. Ale masz piękny fotel w sypialni :)
    Młodego serca - na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj wirtualna koleżanko, w życiu trzeba lubię co się ma a wtedy szczęście będziemy mieć na wyciągnięcie ręki, piękne poranne zdjęcia, a Paryż, Paryż też odwiedzę ale dopiero za dwa lata na 30-te urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Yvette u mnie Paryż miał być we wrześniu na 10 rocznicę ślubu , ale będzie co innego .. Paryż musi jeszcze na mnie zaczekać :) jeszcze troszkę za sobą potęsknimy :)) ale tak jak mówisz trzeba doceniać to o się ma :)) Pozdrowionka..

      Usuń
  4. :)))) jak romantycznie u Ciebie :) i zawsze coś mądrego :>
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daguś te cytaty zbieram specjalnie dla Ciebie :)) Wiem , że je lubisz :))) Mam nadzieję , że mi ich wystarczy do końca życia :)) a romantico to przecież moje drugie imię :))) Buziaczki Kochana

      Usuń
  5. romantyzm wprost podręcznikowy :))) piękne kolory! marzy mi się taka brudno-fioletowa narzuta na łóżko.
    pozdrowionka dla młodzieniaszków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihihihi Martuś chyba się za dużo bajek w życiu naoglądałam i tak mi zostało :))) ach te królewny i róże ihihihihi ściskam Cię mocno !!

      Usuń
  6. Ja też mam wieżę, którą dostałam w prezencie i marzę aby wybrać się do Paryża, może kiedyś. Romantycznie i klimatycznie w Twojej sypialni, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali ja mam już dwie. Jedną dostałam od taty , a drugą właśnie upolowałam sobie na pchełkach :))) to takie moje małe zastępstwo Paryża :))) Pozdrowionka

      Usuń
  7. Moniś i tak trzymaj!Paryż na Ciebie poczeka:)a poranki w takiej sypialni muszą być cudowne;)
    najlepsze życzenia dla Męża,miałam przerwę od internetu,przepraszam,że spóźnione!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iihihihii Martuś uwielbiam te poranki, a zwłaszcza jak ptaszki świergolą za oknem i temperatura odrobinkę niższa , bo na naszym poddaszu szybciutko robi się jak w tropikach :)) i dziękuję ogromnie za mężowe życzenia :) Już przekazałam ... Pozdrowionka

      Usuń
  8. jak nie kochać życia wśród tak pięknych przedmiotów
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj tak coś w tym jest .. Ale to zbieractwo trzeba lubić :0) Pozdrowionka

      Usuń
  9. jak pieknie i ten fotel mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, oj tak..... moja młoda dusza przysiadłaby na tym pięknym fotelu. A Paryż to mój miesiąc miodowy :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ale miałaś fajowo !!! Moja to miałabyć 10 rocznica ślubu ale chyba i tym razem nic z tego nie będzie :(( ale co się odwlecze ... Jeszcze kiedyś tam będę , za tydzień natomiast zwiedzę cosik innego ;)) pozdrowionka

      Usuń
    2. Ha ha.... ja świętuję 15 i zdecydowanie 'niewParyżu'

      uściski

      Usuń
  11. Kochana tak mnie dawno nie było..wybacz ale u nas życie przyniosło nam sporą niespodziankę. Czytam i troszkę się zmartwiłam. Nie wiedziałam, że Zuzolinka była chora;-((mam nadzieję, że najgorsze juz za Wami, a aniołek już tryska zdrowiem i energią. Nie martw się kochana im dłużej będziesz czekac na swoją upragnioną Francję tym lepiej będzie ona smakować. Trzymam kciuki za Was i ściskam Was mocno a sypialniane klimaty jak zwykle cudne;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karoluś no niestety Zuzolka jest alergiczką i póki co będziemy się zmagać z jej następstwami :( A Francja poczeka :) Teraz stawiam na Anglię :))) A Twoja niespodzianka oby była przyjemna ... Buziaczki i fajnie , że już jesteś :))

      Usuń
  12. Oj to ja chyba będę miała długo to młode serce. Lekko nie jest, ale dajemy radę. Innym jest jeszcze trudniej, więc trzeba się cieszyć z tego co się ma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ masz urokliwą sypialnię!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sypialnia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kadry :) uwielbiam te Twoje pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihi dziękuję Elle , mam nadzieję , że szybko mi się nie znudzą choć ostatnio jakoś kusi mnie kolor :))) Pozdrowionka

      Usuń
  16. Młodego serca dla Ciebie zawsze, Monik!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń