" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

piątek, 30 sierpnia 2013

"Wszyscy mają Mambę - mam i ja! "



W przerwie między sortowaniem zdjęć z podróży do Anglii, mój nowy stary nabytek :) Pozazdrościłam Wam pseudo wazonu i wreszcie znalazłam swój ..
Dostał zacne miejsce w łazience, a przyjaciółka hortensja dotrzymuje mu towarzystwa :)) Wspaniałego weekendu Kochani !!

24 komentarze:

  1. Fiu fiu! Podziwiam i balon i tarę:)
    ps. czy to na pewno hortensja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko to hortensja bukietowa , do których mam wielką słabość :) Rośnie sobie u nas w ogródku i cieszy moje oko :) Ma wiele kolorów i nie jest wymagająca w uprawie . Polecam !!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. a ja zdobyłam pierwszy choć kolejnymi nie pogardzę również :)))

      Usuń
  3. Świetny ten baloniasty wazonik:)
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam takie butelachy.I hortensje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich z 5 ale tylko ta rośnie tak okazale. Pozostałe wysadzam z doniczek jak już przekwitną :) Mogłabym ich mieć całe mnóstwo :)

      Usuń
  5. Piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O matuś, tych mamb to mam kilka: duże, wielkie, mniejsze i tarę także posiadam....
    Straszliwie uwielbiam stare... szkło i nieszkło.
    Może i moim by jaką sesyjkę wymodzić....

    Uściski moniś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihi Reniu moja taka szybciutka, ale musiałam pstryknąć choć 2 zdjęcia. Uwielbiam ten widok :)) A stare uwielbiam wszystko ihihihi no może poza jedzeniem :)))

      Usuń
  7. Mam i ja zdobyłam z odzysku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaaaa jaki on śliczny! a za mną chodzi straszliwie od dawna i znaleźć nie mogę:(
    mam nadzieję, że kiedyś też wpadnie w moje ręce taki gąsior...
    cudnie! i ta tara... no kompozycja idealna:) buziaki i miłego weekendu Moniczko

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściara!!!! Ja cały czas szukam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię hortensje, w mojej okolicy rośnie ich duzo. Bujne, kojarzące się z pełnia lata kwiaty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow,
    nawet nie wiedziałam, że to jakaś moda teraz - a dostałam od przyjacióły na wakacjach podobny egzemplarz tylko szkło turkuśne nieco,
    A.
    P.S. wkrótce - jak sie odrobię - napiszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam identyczną i mi...ukradli...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gąsiorek - to i mój obiekt westchnień :) PIękny! :)

    OdpowiedzUsuń