" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

niedziela, 13 października 2013

"Choć dusza prag­nie wiele to jed­nak or­ga­nizm pot­rze­buje odpoczynku.."


Uwielbiam takie Niedziele :) Smętnie snuję się po domu, spoglądam na świąteczne ozdoby przypadkiem wypatrzone na pchełkach, czytam ostatnie strony wrześniowej Gagi ...
Jutro zakupię nową ..Pogoda za oknem sprzyja błogiemu lenistwu..
Jeszcze tylko przykryję sobotnie śliwki słodziutką kruszonką ..
A potem pledzik i dobra muzyka ..


A jak Wam mija ostatni dzień tego weekendu ?? Kto pracuje , kto odpoczywa, a kto czyta ??
Spokojnego wieczoru Kochani , a już niedługo moje małe domowe rewolucje :))

14 komentarzy:

  1. A ja bardzo nie lubię niedzieli. Nie wiem sama dlaczego, ale mam alergię na ten dzień. Chyba perspektywa poniedziałku tak na mnie działa. Chociaż dzisiejsza niedziela jest całkiem znośna :-) pozdrawiM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja lubię każdy dzień, w którym dana mi jest chwilka odpoczynku i nawet się wtedy nie zastanawiam jak mu na imię :)) Ale Soboty u nas w domu są zawsze bardzo pracowite a Niedziele raczej wolniejsze i rodzinne ..

      Usuń
  2. Ech..fakt, że potrzeba od czasu do czasu takiego leniwego dzionka... :) Ja przy 2,5 letnim maluchu całego dnia wolnego nie mam ;) Ale i tak wynajdujemy sobie różne ciekawe zajęcia :) A jeśli mały na chwilę wyłączy się na bajkę, to mamuśka czyta, albo szydełkuje, albo komentuje i zagląda na blogi.... ;)))) Pozdrowionka i udanego popoludnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ja przy dwóch Ropuszorkach i właściwie żadnej babcinej pomocy też nie mam tego czasu w nadmiarze :) Ale na szczęście są też momenty kiedy dziewczynki się bawią albo biegają po dworze i wtedy jeśli mama nie lata na miotle ma małą chwilkę dla siebie :)) No chyba, że tata zajmuje dziewczynki na dłużej :))) Pozdrowionka

      Usuń
  3. Moniś, mój weekend niestety był bardzo pracowity! Konspekty lekcji, dokumenty wszelakie, a do tego wczoraj do 1 w nocy robiłam gazetkę szkolną...teraz mam chwilkę wolną...
    Piękne zdjęcia!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i małe chwilki :)) Ja właśnie sprawdzam jakość stroju na Dzień Nauczyciela :))) Buziaki kochana !!

      Usuń
  4. Jakbyś mi z ust wyjęła...
    Posadzenie 100 drzewek, zgrabienie liści i ogólnie robienie porządków jesiennych na ogromnej działce do lekkich nie należą. Mimo, że tyle planów na niedzielę, ciało odmówiło posłuszeństwa...
    uściski gorące i dużo słońca na cały tydzień,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś skąd ja to znam :))) Tyle , że u nas porządki jakoś już zrobione chyba :)) Jeszcze liście zgrabić by się przydało, ale nie wiem czy większości nie zostawię na wiosne :)))) Pamiętaj , że zdrowie najważniejsze !!! Buziaki

      Usuń
  5. Pracuję! Dziś co prawda w piżamie bo przy kompie i z gigantycznym katarem, ale pracuję.


    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas była niedziela pod hasłem załatwiania różnych ważnych spraw, nie lubię tak, ale niestety czasami i tak trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedziela wspaniała, nie do końca leniwa, bo pod znakiem koniecznych kilku prac na działce, ale w taką pogodę to sama przyjemność. I była chwilka na relaks, spacer po kolorowym lesie i lekturę i wszystkie chwile dla rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie spokojnie. Trochę się pokręciłam, potańczyłam, pomodliłam, poczytałam, pofotografowałam, posłuchałam muzyki - idealna niedziela!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie tu u ciebie. bede zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) a ja Cię widziałam Izuś już w wielu miejscach , ale nawet nie wiedziałam , że zajmujesz się fotografią :) Miło Cie gościć :)) Pozdrowionka dla Ciebie i rodzinki :)

      Usuń