" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

piątek, 1 listopada 2013

"Nie stójcie nad moim grobem i nie płaczcie; nie ma mnie tam. Ja nie śpię. Jestem tysiącem wiatrów, które wieją; Jestem diamentowym blaskiem na śniegu. Jestem światłem słonecznym na dojrzewającym zbożu; Jestem łagodnym jesiennym deszczem, kiedy budzicie się w porannej ciszy; Jestem śmigłym lotem cichych ptaków. Jestem łagodną gwiazdą, która świeci w nocy. Nie stójcie nad moim grobem i nie płaczcie; nie ma mnie tam..."



 ... [*]


19 komentarzy:

  1. Te słowa to dla mnie łza w oku........... pięknie ujęte . W taki dzień ,takie słowa docierają mocniej do mojego serducha.......
    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.swiatoli.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i jest dla mnie siłą na każdy następny dzień.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie piękne słowa..... zwłaszcza dla mnie wczoraj i dziś, i zawsze.....

    Dziękuję Moniko

    Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego musiałam je zacytować .. Ściskam mocno Reniu !

      Usuń
  4. Te słowa sa idealne na dziś...
    Ps. Monis, przepraszam ze nie odezwalam się wcześniej - paczka oczywiście już dawno u mnie. I dziękuje z całego serduszka za niespodzianki :)
    Ps2. M. właśnie śpi pod kocykiem w gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko własnie dziś myślałam o Tobie :) cieszę się ogromnie , że paczuszka dotarła :))
      Ucałuj koniecznie M. :))

      Usuń
  5. przepiękny, pełen nadziei cytat...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten "wiersz'zostawila mi moja mama w kopertce dla mnie,odkrylam to 2 tygodnie po tym jak zasnela na zawsze,zmarla 20 .09.2013

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....... ogromnie mi przykro ..... ale ten cytat mimo, że od kilku dni wyciska mnie jak cytrynę , powoduje, że się uśmiecham ... przez łzy .. ale zawsze ...

      Usuń
  7. Moniko , co sie stalo ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święto Zmarłych to dla mnie zawsze smutny czas .. i wciąż tyle ludzi wokół odchodzi ..

      Usuń
    2. Myslalam , ze jestes chora , iwona .

      Usuń
  8. nadzieją i spokojem tchną te słowa... W ten listopadowy czas szczególnie potrzebne.

    OdpowiedzUsuń