" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

niedziela, 23 lutego 2014

"Bądź sobą oryginał jest zawsze więcej wart niż kopia. Jeśli innym to nie odpowiada, trudno... Życie to coś więcej niż zadowalanie wszystkich wokół."




I pomyśleć , że staruszek kredens , aż tak zaczaruje naszą domową rzeczywistość ...
Dziś kilka migawek z sypialni, która jeszcze czeka wiosny na malowanie lub tapetowanie .. Chyba sama do końca nie mogę się zdecydować ..
A ponieważ leniwy dziś dzionek i pogoda piękna , pędzę do porządków ogrodowych :)) Na kilka dni grabie znów będą moim najlepszym przyjacielem , a potem bieganko z małżonkiem, który jakoś nie chce przestać mnie mobilizować :)))
I aby było Wam jeszcze przyjemniej ogłaszam tadammmmm wyniki mojego urodzinkowego candy :))

Tym razem zrzuciłam odpowiedzialność na innych . Swoje numery od 1 do 80 podał mój mąż (ledwo przytomny bo z samego rana ) , Amelia i Jej mąż :)) 63, 13, 38 !!!  I tak główna nagroda poleci do Meine Kleine Welt, nagroda niespodzianka i Amelkowy wydruk poleci do Izabeli Perez Harriette i ostatnia nagroda niespodzianka z wydrukiem poleci do Qry Domowej !!!

Kochane serdecznie Wam gratuluję i życzę spokojnej i leniwej Niedzieli ..

37 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom wygranej. A Tobie zazdroszczę takie niedzielnego latania z grabiami, też bym polatała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a polatałam właśnie z sąsiadami i dziewczynami na spacerku :))) Nóg nie czuję , więc chyba grabie muszą zaczekać do jutra :(( moje plany planami , a życie swoje :0)))

      Usuń
  2. Piękny kredens, mam taką nadstawkę w kuchni. A swój ubieram w połyskliwą czerń :)

    Gratulacje dla Zwyciężczyń!!!

    Ściskam Moniś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Reniu !! My się z naszym dopiero poznajemy , ale już lubimy się baardzo :) Buziaki

      Usuń
  3. aaaaaaaaaaa do mnie nie no naprawdę DZIĘKUJĘ ;)

    Ps. ja właśnie wróciłam z ogrodu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihihi wylosował Cie mój mąż kochana ;))))

      Usuń
    2. monique oj to ściskam go mocno ( męża znaczy) i jeszcze raz Dziękuję ;)

      Ps. zapomniałam z wrażenia dodać ze kredens jest taki jak w moim domu rodzinnym ...piękny ...

      a twój tytuł kochana zdobi moja sypialnie ;)

      Usuń
  4. nie wiem jak to robisz, ale Twoje sentencje z tytułów niezmiennie mnie zachwycają i łapią za serducho
    piękne migawki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Anitko :))) i cieszę się ogromnie , że po 3 latach wciąż moje cytowane sentencje łapią Cię za serducho ;)))) Buziaki

      Usuń
  5. kredens imponujący choć nie w moim stylu. dobrze komponuje się w Twoim wnętrzu
    na marginesie - popraw sobie ortografa w cytacie z orginał na poprawną pisownię: oryginał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie myślałam , że tak się polubimy ;))) Ale kobieta zmienną jest więc przyszedł czas na klimaty mego męża . Literóweczka poprawiona - dziękuję za uwagę .

      Usuń
  6. Moniczko kredens jest niesamowity, ale ta półeczka z przegródkami to dopiero cudo! jakbyś chciała się jej kiedyś pozbyć to ja jestem chętna;) gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihii Aniu będę pamiętać :))) choć i ja oszalałam na jej punkcie . Wisi w kąciku szyciowym nad maszyną do szycia :)) Pozdrowionka

      Usuń
  7. Czy to Ty wydumasz swoje tytuły? bo za każdym razem rafiasz w samo sedno, mÓJ njulubienszy tytuł to ten o męzczyżnie, który daje w największym prezencie dla swojego dziecka- miośc do jego matki. CUDO.
    Ps dziekuje za zabawe i zapraszam an moje rodzinowe candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja go bardzo lubię :)) ale tytuły niestety nie są mojego autorstwa :(( To myśli wielkich ludzi , aktorów, piosenkarzy , poetów , moich przyjaciół ... Moje są tylko myśli zawarte w postach :)))

      Usuń
    2. a kto jest jego autorem-pamiętasz?

      Usuń
    3. do tego niestety nie mam autora , choć spotkałam się z podobnym stwierdzeniem już kilka razy :(

      Usuń
  8. Ach uwielbiam to Twoje mieszkano! Zżera mnie zazdrość z powodu półeczki z przegródkami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihihi może jeszcze na taką trafię to się podzielę ;))))

      Usuń
    2. Kochaniutka, widzę że mogłybyśmy przybić piątkę, bo podobne mamy zamiłowania i zbiorowisko cudnych mebli :))) Taki kredensik u mojej Babci stoi, wzięłam na razie tylko nadstawkę i mam z nim najpiękniejszą kuchnię :) Buziaki

      Usuń
  9. Jaki pokój bije z tego zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kredens Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredens bomba i efekt rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kredens - ciacho! Ale moje serce urzekła szafka nocna z wcięciem idealnym na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję:-)
    Monia a półeczka na drobiazgi jest cudna sama ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. :))))))))))))))))))))))dziękuję ...już pisze maila.....a półeczka drobiazgowa cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kredens fantastyczny i ta półeczka :)
    Mam dwie szafki nocne z tego okresu i wciąż walczę, że sobą czy malować czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny blog, meble takie jak lubię ;). Zatrzymałam się przy tym pięknym cytacie. Jest piękny, każdy powinien o tym pamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) cytaty to moja specjalność :))) same wpadają mi w oko lub ucho :)))) Pozdrawiam ciepło !!

      Usuń