" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

"Jeśli kiedy­kol­wiek uświado­misz so­bie stojąc przed lus­trem, że nig­dy nie miałeś chęci w nie splunąć, wiedz, że jes­teś szczęśli­wym człowiekiem.."




FOTO: IKEA

Tak sobie dziś przeglądałam Ikejkowe nowości i przepadłam widząc te lustra .. Do mojej mini łazienki , a raczej toalety pasowałyby idealnie . Choć jeszcze właściwie nie wiem , które najbardziej .. Z pewnością jednak rozwiązałyby odwieczny problem przechowywania wszelkich łazienkowych duperelek : mydełek , kremików , pędzelków .. Koniecznie muszę zerknąć na żywo , no chyba , że któraś z Was już oglądała i podzieli się spostrzeżeniami ;))) W ogóle przyjemna ta łazieneczka bardzo , co myślicie ????

PS. Seria nazywa się GUNNERN jakby komuś wpadła w oko :) 

14 komentarzy:

  1. luster nie widziałam, ale w oko wpadł mi ten stoliczek!! jest dostępny?? lecę sprawdzić ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ikuś jest dostępny i to w kilku kolorach . Też wpadł mi w oko :))

      Usuń
  2. Myślałam, że to już Twoje :) Pasują do Twojej Chatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm wygląda ślicznie :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombowe rozwiązanie i ponadczasowy styl.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te nowości. Ikea zawsze potrafi bardzo pozytywnie mnie zaskoczyć. Rzeczywiście śliczna ta łazienka - bardzo prosta w swojej formie i kolorystyce, a przez to spokojna i ponadczasowa. Świetnie wygląda ta mozaika na ścianie! Stolik - genialny! Pozdrawiam ciepło - Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo zobaczę je na żywo . Ciekawe czy spodobają mi sie tak samo .. pozdrawiam cieplutko ..

      Usuń
  6. Monia podglądając Twoje mieszkanko uważam że ten zestaw byłby idealny. W pierwszym momencie pomyślałam że oglądam twoja łazienkę dop.po momencie dotarło że nie. pzdr:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie kusi mnie także ten kolor do mojej ;)) Ciekawe co na to mężulek :)))) buziaki Karoluś !!

      Usuń
  7. Uwielbiam ikeowe rozwiązania do małych pomieszczeń, zawsze można coś ciekawego podpatrzeć :) Lustra boskie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo mi się podoba. Zwłaszcza ten stoliczek...widziałabym taki u siebie w przy sofie jako pomocnik... a i kolor tła na tych zdjęciach niezwykle interesujący. Czy to szarość czy zszarzała mięta?
    Pozdrawiam gorąco
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego typu rozwiązanie aranżacji łazienki? Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam, ale inspirujące. Coś ciekawego, nowego i zaskakującego :)

    OdpowiedzUsuń