" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

czwartek, 28 marca 2013

"W Wielkanocny dzień do domu przyszły białe bazie w gości, by pisankom po kryjomu kolorów zazdrościć..."


FOTO: ANGORA 31 marca 2013 (Nr13)
 
Kochane dziś post z samego rana między kaszką dla jednej, a owsianką dla drugiej Ropuszorki :)) aby każda zainteresowana zdążyła go przeczytać :))) 
Buszując po Waszych pięknie świątecznych domkach (bo wreszcie udało mi się zacząć nadrabiać zaległości) kilka razy widziałam , że zadawałyście to pytanie. Zeskanowałam więc karteczkę z Angory, może Wam się przyda :) 

25 komentarzy:


  1. Pozdrawiam,życząc wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i Tobie cudownie spokojnych Kochana ...

      Usuń
  2. Dzien dobry Monique :o)
    bardzo dziekuje za te karteczke, przyda sie napewno!
    Ja zwykle farbuje wlasnie cebula, bo nie mialam pojecia,ze w naturalny sposob mozna tyle pieknych kolorow uzyskac!
    Milego dnia i zdrowych,radosnych no i miejmy nadzieje slonecznych Swiat Wielkanocnych dla Ciebie i calej Rodzinki!
    Pozdrawiam
    Frida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Friduś ja jeszcze przed Świętami tu do Was zaglądnę :)) Przecież życzenia być muszą :)) I dla Ciebie Spokojnych i Smakowitych Świąt !!!Pozdrowionka

      Usuń
  3. Moniko właśnie przed chwilą przypaliłam owsiankę ;)
    Naturalne metody farbowania jaj, praktykuje moja babcia. Wiem że jest jeszcze jakiś sposób z suszoną korą wierzby (dla uzyskania żółtej barwy).

    P.s Przepis na ,,niepękające,, muffinki, dodałam do posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo trzeba wypróbować :) I dziękuję ogromnie za przepis , dziś go wypróbuję !!! Ściskam mocno

      Usuń
  4. która je chętnie owsiankę? Emilka niestety nie przepada.
    masz jakiś patent? dodajesz coś?
    pogodnych, radosnych i spokojnych świąt Wielkanocnych oraz by czas się na chwilę dal was zatrzymał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihi owsiankę je Julaska ale Zula też troszkę podjada siostrze. A ja gotuję ją jak uczyła mamusia ihihihihihi najpierw wrzucam 3 lub 4 łyżki płatków owsianych na małą ilość osolonej wody, tak aby się rozgotowały na papkę (często mieszam bo lubi się przypalać), potem dolewam mleczko i dosypuję do smaku brązowy cukier lub miód - podgrzewam. Dziewczynki lubią taką rzadszą więc reguluję to ilością mleka. Smacznej owsianki dla Was dziewczynki i smacznego jaja :))) Pozdrowionka

      Usuń
  5. Dziękuję za zamieszczenie tej farbiarskiej ściągi - przyda się na pewno, bo u mnie do tej poty to tylko cebula była w użytku :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o proszę takie eco farbowanie jest bardzo w moim guście:) dzięki za tą karteczkę:)))
    Radosnych i spokojnych Świąt Moniś dla Ciebie i całej rodzinki:*:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo super dzieki za tego posta, my w totalnej rozsypce, ani porzadkow, ani zakupow, ani żadnych handmajdów z dziećmi... i nawet planow, nie wiem jak zołam to ogarnąć w 2 dni, no ale jakoś ogarnę, skoro musze :) prawda?

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak bardzo się przyda, dziękuję, jesteś kochana!:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jak zwykle cebula:-))
    Buziaki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się przyda, dziękuję :) W tym roku zmienię nieśmiertelną cebulę na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Planuję w tym roku biel i czerń. No i chciałabym przetestować kawę, bo nigdy wcześniej nie stosowałam jej jako barwnika.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja dzieki wielkie, musze to sobie wydrukowac :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. No to tylko pozazdrościć, że One chcą jeść takie zdrowe specyjały! Moje dziewczyny ciągle tylko płatki z mlekiem, oczywiście parówki, ale to już im ograniczyłam prawie do zera. Wielkie dzięki Moniś za tą ściągę! Tego mi było trzeba.
    Wesołych Świąt dla całej Rodziny! Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie naturalne barwniki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moni u mnie jaja tylko naturalne, ale fajnie wiedzieć jak uzyskać kolorki ;)
    miłego farbowania zatem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję, skorzystam na bank:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo :) Przyda się i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super!! u mnie tradycyjniew cebuli ale moze czas cos zmienic :)
    Radosnych i spelnionych Swiat !

    OdpowiedzUsuń