" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

czwartek, 17 kwietnia 2014

"Dziś są Twoje urodziny O czym milczę, powiem ci Milczę o tym aby całe życie Twe Zawsze tak pachniało jak te bzy .."







Właśnie dziś wyszło piękne słonko, dziś kończysz 4 latka , dziś babcia stoi nade mną i od godziny prosi bym umyła okna ..  Dziś też wyjątkowo nie mam nastroju by je myć, ani robić obiadu też , ani zmywać i sprzątać ..
Dziś Zuziu chcę mi się tylko upiec urodzinowe babeczki , bo świętować będziemy za dni kilka  ..
Dziś pokażę też kilka migawek z Twojego pokoju ..
Literkę Z od jednej cioci Agi i poduszkę od drugiej , urodzinową ukochaną kartkę od tatusia i gąskę Balbinkę z ulubionej galerii, którą wybrałaś sama .. Obrazki od zdolnej cioci Karolci,  puszkę od babci i gumkę kangurka, którą kupiłysmy Ci z siostrą w Anglii.. I Twoje kotki wyszukane w mroźny dzień na starociach i ten pogodny kalendarz , który lubimy obie ..
I pokażę też aniołka na Twoich drzwiach , którego dostałaś od cioci Ali i piękną sukienkę niespodziankę od cioci Natalki , której jeszcze nie znasz .. I te urocze karteczki, co były w książce od Cioci Marty i puzzle , które uwielbiasz układać ... Twoją przytulankę , którą szyłam przez pół nocy jak szłaś do szpitala i lampkę zajączka , z którą chodziłaś spać ..
Pokażę te wszystkie drobiazgi , bo tak wyglądał Twój pokój w dniu czwartych urodzin ..
Może kiedyś będziesz chciała go sobie przypomnieć ..

Kocham Cię moja mała rezolutna i czasami nieznośna Ropuszko - Twoja mama ..

15 komentarzy:

  1. Przyłączam się do życzeń ! 100 lat maleńka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez życzę wszystkiego co najlepsze ......

    OdpowiedzUsuń
  3. I my z Franiem przyłączamy się do urodzinowych życzeń! Buziaków sto :))) Ps. ale mnie wzruszyłaś tymi zdjęciami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Naj... Naj...

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I może zobaczy jak wiele innych pań życzyło jej wszystkiego najlepszego! :)
    buziaki
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka:)
    I co ja tam widzę, jaki piękny chustecznik:)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie migawki:) Wszystkiego najlepszego dla Właścicielki pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuziu wszystkiego co najlepsze dla Ciebie:)
    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moc uścisków Zuziu, niech się spełnią wszystkie Twoje życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju ile cioć! :) Niech będzie Szczęsliwa całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wiec ja tez chce się przyłączyć do takich pięknych życzeń, sto lat Zuziu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje wpisy :) i podoba mi się, że zostawiasz dla swoich pociech ten ślad w postaci bloga :) To wspaniałe. Sto lat dla Małej, na pewno będzie szczęśliwa, bo widać i czuć, że tworzycie wspaniałą rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rowniez zycze wszystkiego co najlepsze!!!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  14. Cioteczki Kochane !!!!! w imieniu Zuzi baaardzo dziękuję za życzenia :)))))

    OdpowiedzUsuń