" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

sobota, 28 marca 2015

"Czas leczy niemal wszystkie rany - daj mu tylko trochę czasu .."


                                                                        taka sytuacja ...

                                                                    jesteście tu jeszcze ? palec pod budkę :)

43 komentarze:

  1. Jestem...I czekam na jeszcze więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się uzależniłam od pani bloga .Ciagle sprawdzam czy cos nowego sie pojawiło...Wiele cennych rad i pomysłow zaczerpnełam z róznych postów...I wiele zakupow zwłaszcza książek...Dziękuję i pozdrawiam
      MARTA

      Usuń
  2. nieustająco w dzień i w nocy i myślami ;)) a nieraz i przejazdem autostradą tuż tuż ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty do mnie przybywaj , a nie autostradą !! Buziolki wielkie !

      Usuń
    2. Powiedz kiedy a przybędę :)))

      Usuń
  3. cudne te pojemniki , też na sprzedaż????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An to bardziej wazony :) bo spore są :) i też można je zakupić :)

      Usuń
    2. to ja wystosuję maila,bo mam pewien pomysł ;]

      Usuń
  4. jak miło :) Ściskam Aguś !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że jestem :) Zawsze myślami, choć czasem brakuje czasu na pozostawienie kilku słów :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. hihihihihi bardzo ją lubię , jakby co to jeszcze jest :)

      Usuń
  7. hej Moniś
    jestem i ja ,ale wiesz więcej mnie na IG aniżeli na blogach. Szczerze powiedziawszy to zaglądam najczęściej na kilka blogów, które od lat lubię i na tym się kończy moje serfowanie w blogosferze :)
    Ale u Ciebie zawsze mimo, że nic nie piszę :)

    buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Dorotko wiem .. i u mnie coraz gorzej z blogami .. Zwyczajnie czasu mi brak na wszystko .. ale będę to zmieniać pomalutku, zobaczymy czy się uda ..

      Usuń
  8. Drabinka własnej roboty? Podoba mi się klimat Twoich wnętrz, widzę że dużo rzeczy jest Hand-maid, można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Patryku , blogi właśnie są po to by się inspirować , dzięki za miłe słowo, pozdrawiam słonecznie !!!

      Usuń
  9. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń