" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

wtorek, 11 lutego 2014

"Znaleźć wrażliwych ludzi, którzy czują to, co my, jest z pewnością największym szczęściem na ziemi..." !!


Latka lecą :))) Tak Kochani właśnie dziś mijają 3 lata odkąd opublikowałam swój pierwszy wpis :))
Nie będę zadręczać Was statystykami, ale dużo numerków mogłabym tu przytaczać .. Wiele wpisów, cennych myśli , Waszych komentarzy .. Jeszcze więcej wejść , moich zdjęć , naszych mniejszych i większych wzruszeń ..
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć , że homeabout to moje trzecie dziecko .. To wiele godzin poświęconych na zrobienie zdjęć, zebranie myśli własnych i cudzych , odpowiedzi na komentarze ..
Żaden post nie powstał z musu , każdy jest efektem mojej weny :0) chęci podzielenia się z Wami obrazem , przemyśleniami , czy przedmiotami , o których warto napisać ..
To trzy lata moich lepszych i gorszych nastrojów , lepszych i gorszych tekstów i zdjęć , ale to moje 3 lata życia
i za Waszą obecność w nim baardzo dziękuję !!!

Jak zawsze w moje urodziny przygotowałam coś dla Was !!! W tym roku razem z Amelią , o której przepiękne obrazki już nie raz pytaliście ..

Tym razem będą to 3 prezenty :

1. Wydruk cyfrowy obrazka słonia autorstwa Amelii (widoczne na zdjęciu) + ode mnie nowa lutowa gazetka Country Homes & Interiors i ściereczka KEEP CALM - YOU ARE THE QUEEN OF THE KITCHEN przywieziona specjalnie dla Was z UK i coś vintage :) czyli dwujęzyczny poradnik dla podróżnika "między nami cafe  IN LONDON" z 2006 roku .

2. Wydruk cyfrowy obrazka misia autorstwa Amelii + nagroda niespodzianka ode mnie
3. Wydruk cyfrowy obrazka misia autorstwa Amelii + nagroda niespodzianka ode mnie

Aby mieć szansę wygrania musicie jedynie pozostawić komentarz pod postem. Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu email. Losowanie odbędzie się 22 lutego w 3 rocznicę opublikowania mojego 3 posta hihihihi

Za wszystkich trzymam mocno kciuki życząc cudownego tygodnia ...

82 komentarze:

  1. Ja ustawiam sie w kolejce,pozdrawiam i życzę dużo sukcesów w prowadzeniu bloga Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje trzeciego dziecka ;-) blog niezwykle inspirujący i wciągający. Z chęcią zapisze się na śliczne obrazki :-)
    Ania (anzulkahome@blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Moja Droga:)

    Ja to zawsze wiem, kiedy wpasc do Ciebie z kaweczka :)

    Piekny i jakze prawdziwy tytulowy Tekst uwielbiam od zawsze...wymowne slowa!
    A skad dopiero zeby byc takim szczesciarzem w zyciu, prawda!?Mhm, chyba jestesmy na liscie szczesciar :).. Dzieki Bogu!

    Oh, kiedy Ty bedziesz z powrotem tutaj, zebysmy wspolna lavazze wypily :)
    Gadgeciki londynskie juz dlugo czekaly zeby teraz mogly byc rozdawane, prawda!! Cudowne niespodzianki!
    Fantastyczne prezenciczki, wszystkie bardzo mi sie podobaja!
    Gratulacje i najlepsze zyczenia urodzinowe...na te 3 lata!!!
    Z zyczeniami fantastycznej kontynuacji, bo wiem ze mnostow z nas - tutaj czeka z niecierpliwosica na nowe wpisy, zdjecia i uwielbia tutaj przebywac tak jak ja.

    Pozdrowienia i serdecznosci z ukochanego, choc szarego (dzis Londynu)
    with Love- Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś Ty moja .. Normalnie idę po urodzinową kawkę :))

      Usuń
  4. Jestem na liście. Prezent piękniusie. Dziś krótko, bo ostatnio trochę się napisałam:)
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością ustawię się w kolejce po nagrody :)
    Ale nie to jest najważniejsze! Życzę Ci, żebyś cały czas potrafiła czerpać radość z prowadzenia bloga, ale także z innych drobnych chwil w życiu :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja wezmę udział w rozdawajce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię do Ciebie zaglądać i cieszę się na takie urocze cukieraski, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, to I ja stane w kolejce po te cudownosci:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!1
    Życzę stale powiększającego się grona miłośników Twojego bloga i weny do tworzenia niesamowitych postów jak do tej pory. Ściskam mocno.
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :-) Niech kolejne lata będą równie udane i skłaniające do przemyśleń! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci kolejnych tak pięknych lat w blogowym świecie!!!

    patti3@o2.pl

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje 3 latek blogowania:-)
    edziab@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. sto lat!! sto lat!! :) no ja jestem z tobą od niedawna.. ale mysle ze jesli kolejne 3 tu bedziesz , to też zostanę:) Wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejnych pięknych, pełnych weny lat życzę... Wszystkiego dobrego!!!
    pozdrawiam serdecznie!
    Brydzia

    OdpowiedzUsuń
  15. 22.02 nawet nie wiedziałam że mamy rocznicę bloga w ten sam dzień z tą różnicą że ja zaczęłam rok później. Gratuluję i dziękuję za Twoje wpisy:) Życząc jeszcze wielu lat wspólnych historii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że jesteś.

    Bardzo lubię Twoje zdjęcia.

    Zapisuję się w śród innych wielbicielek Twojego stylu . Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihihi Sylwuś no właśnie ten styl u mnie to chyba przechodzi właśnie metamorfozę :))) Ściskam mocno !!

      Usuń
  17. Moni! jak to dobrze że te trzy lata temu wpadłaś na ten genialny pomysł prowadzenia bloga i ubogacania nas swoimi wpisami :) oby tych wspólnych wiosen było przed nami jeszcze wiele wiele :)
    ściskam rocznicowo-urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Happy birthday to your blogg!!!!! :) I niech będzie tych latek jeszcze duuużo!
    Buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Monis! To juz trzy lata! Jesteś wielka!!! Bardzo się ciesze, ze mogłam Cie poznać :)
    A na obrazek Amelii mam wielką chrapkę :) Pieknie ozdobiłby pokój Dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze mnie wzruszają takie wpisy - chyba się starzeję! Oby następne latka były równie urokliwe, wzruszające i spełnione!
    Ja za siebie też trzymam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. To już trzy latka :) Zleciało, nie wiadomo kiedy.
    Jestem z Tobą praktycznie od początku, wiele z Twoich wpisów mnie zainspirowało, pozwoliło nad czymś się zastanowić, wzruszyć...
    Życzę Ci kolejnych pięknych lat i wiernych czytelników.

    Uściski Moniś!

    p.s. Mam nadzieję, że szczęście mi tym razem dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja tez ustawie sie poniewaz slonik wspaniale by wygladal na mojej scianie. A najwazniejsze zycze wielu jeszcze rocznic blogowych poniewaz uwielbiam tutaj zagladac.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Lila :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja mam nadzieje na zdobycie tych cudeniek, 100 lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. 3 latka już? Toż to weteranka blogowa już jesteś i oby tak dalej!!!
    A po cudenka chętnie się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na niewielu blogach czuć serce włożone w ich prowadzenie.
    U Ciebie nie sposób nie zauważyć tej miłości, pasji i radości, z których składa się każda jedna notka ...
    Naprawdę bardzo lubię tu zaglądać!
    Inna sprawa, że zakochałam się w Twoich "czterech kątach" i kocham je podglądać ;P

    Gratuluję kolejnej rocznicy!!!
    Oby jak najdłużej!
    Nie uciekaj stąd!

    Pozdrawiam,
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie lubię tu zaglądać, uwielbiam Twoje "złote myśli", które zawsze są tak pięknie opatrzone zdjęciami, podziwiam też Twoje domki, już w głębi duszy obiecuję sobie, że jak tylko moja córcia podrośnie, otrzyma Taki jeden twój domek:) Tymczasem dosyć słodzenia, chociaż z czystym sumieniem to szczera prawda, a nie słodzenie:) ustawiam się w kolejkę, może uśmiechnie się do mnie szczęście:)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego na dalsze lata blogowania:-) Obrazki Amelii sa przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego! Blog czytam od dawna, świetny! A obrazki piękne :) Pozdrawiam, Bożena

    bozena_p@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Prezenty super, a blog jeszcze lepszy! Wszystkiego najlepszego na dalsze lata blogowania. :)
    mój adres mail asiajedrzejek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O to juz trzy latka, gratuluje!
    Z checia ustawie sie w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. No to sto lat, sto lat.... (ale kto da radę tyle czasu prowadzić bloga? no chyba, że Ty)

    W każdym razie zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam.... (za 97 lat też będę ;-)

    Ściskam Moniś

    OdpowiedzUsuń
  32. To wielu, wielu kolejnych udanych rocznic życzę:) I dużo radości z tworzenia bloga! Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję trzech latek i życzę kolejnych!
    Moniś uwielbiam do Ciebie zaglądać i dlatego życzę Ci mnóstwa pomysłów na nowe posty, abyśmy się mogli dalej inspirować.
    Buziaki!!!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  34. Pamiętam Twoje pierwsze candy. Piękne zdjęcie na innym blogu, z linkiem do Twojego candy,od razu przykuło moją uwagę. Zaglądam od dawna. Ostatnio mniej regularnie, ale zaglądam. Jak nawet przegapię jakiś post, to potem mam trzy na raz :). Kolejnych rocznic życzę :).
    Pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy :) I z chęcią ustawię się w kolejce. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaglądam regularnie..
    Gratuluję rocznicy. Bardzo fajny cytat...
    Pozdrawiam Cię ciepło, oczywiście ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam do siebie http://kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj, mam na imię Ula. Od wiosny regularnie (wraz z codzienną kawą w pracy) czytam Twojego bloga. Popołudniu przychodzę do domu i wykorzystuje Twoje pomysły w moim domu. Dzięki Tobie poznałam inne blogerki - Dziekuję. Czuję jakbym Cię znała od zawsze. No i oczywiście zapisuje się na urodzinową rozdawajkę. Pozdrawiam i życzę dłuuuuuuuuuuugich lat blogowania. ulabober@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. o:))) widzę ,że w tym samym czasie założyłyśmy bloga:)) dziękuję ,ze mogę czasem gościć u ciebie:))bardzo lubie toje zdjęcia i to jak piszesz..życzę kolejnych roczków...i cichutko postoje w ogoneczku:))

    OdpowiedzUsuń
  39. hej! Ja mam urodziny 25 lutego, więc może załapie się na prezent?:) gratuluje rocznicy i życzę dalszych fajnych projektów
    adziatok@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Monia db że wiesz że namiętnie odwiedzam twojego bloga i zasypuje Cię mailami ;-) Życzę Ci byś wiele kolejnych była obecna w świecie blogerek:-) BUŻKA

    OdpowiedzUsuń
  41. 3 lata-piękny wiek...:) U mnie tez minęły ostatnio 3 lata odkąd prowadzę bloga i pod Twoimi przemyśleniami mogłabym się podpisać:) I oczywiście z przyjemnością zapisuję się na candy. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję trzech latek! Blog jest piękny, inspirujący, spójny estetycznie i bliski mi tematycznie- bardzo, bardzo go lubię. Pozdrawiam i życzę wielu wpisów! Blanka.
    skanga@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. ;) wszystkiego naj! Weny, chęci tworzenia, radości z bycia tutaj, w blogosferze :)

    Oraz równie miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! @-->---
    Dalszej weny i chęci tworzenia bloga. Bardzo lubię Cię czytać, o oglądaniu Twojej przestrzeni nie wspomnę ;)
    Pozdrawia imienniczka - Monika
    la_inca@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba żartujesz! Przygotowałaś prawdziwe perełki :) i stworzyłaś tutaj naprawdę fajne miejsce :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj Monique :)

    przegladajac blogi natknelam sie na Twoja strone, ktora mnie zauroczyla :)
    Gratuluje małego jubileuszu, wyczucia smaku i fajnych pomyslow!

    Ja rowniez prowadze bloga w dwoch jezykach i aktualnie leci u mnie giveaway z moja buzuteria.
    Jesli Ci sie spodoba, zapraszam Cie do zabawy i wziecia udzialu w losowaniu, bede trzymac kciuki :)
    Zycze Ci wspanialego dnia i powodzenia z Twoim blogiem, na pewno bede do Ciebie zagladac :)
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  47. WSzystkiego naj naj, zdrówka i dużo miłości. Oczywiście zapisuje się na candy i mam nadzieję, że usmiechnie się do mnie szczęście.

    Moj email dotkab@hotmail.co.uk

    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej!
    Bardzo lubię twojego bloga i chętnie wezmę udział w losowaniu, bo chciałabym upiększyć swój dom.
    Pozdrawiam, Karolina
    Mój e-mail: kara.binek02@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam cieplutko ..:) ja tak nieśmiało jako nowa też ustawiam się a może szczęście uśmiechnie się? ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego co najlepsze, kolejka długa, ale chętnie w niej stanę i pozdrawiam
    beatamocarska2o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego co najlepsze oraz kolejnych lat trworzenia :) Pozdrawiam, kolejna licząca na łut szczęścia - Milena
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Wiele radości z dalszego blogowania Ci życzę,jesteś autorka chyba jedynego bloga,którego każdy post zaczyna się takimi mądrymi i skłaniającymi do myślenia słowami......Bardzo to lubię:))
    No i zapisuję się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  53. jestem tu pierwszy raz i na pewno pozostane. i zglasam udzial. pozdrawiam serdecznie:) cudnie tu masz! puszkacoli@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję rocznicy i wytrwałości w pisaniu! I staję w kolejce do losowania :)
    pozdrawiam - Paulina
    phenska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo gratuluję :) i oby kolejne 3 lata były jeszcze lepsze od poprzednich. I dodawaj jak najwięcej zdjęć bo uwielbiam je oglądać! Bloga mam więc maila już nie zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszelakiej dobroci życzę i ja i w kolejce się ustawiam.
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  57. Z okazji blogowego jubileuszu ..życzę morza inspiracji w codzienny życiu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie jest zaglądać do Ciebie, pa!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ustawiam się grzecznie w kolejkę. Serdecznie pozdrawiam, Aneta.
    an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  60. 17.02,14
    Wędruję po blogach, jak krainach.Również po Twoim( Twojej). Nieustannie zadziwia mnie i porusza możliwość "pobycia" w Twoim świecie: poznanie przytulnych kątów, imion dzieci, ulubionych potraw, filmów, myśli, które zamieniają się w cytaty dnia. To taki rodzaj bliskości,że Ty mnie nie znasz a ja Ciebie poznaję z coraz większym apetytem na jeszcze...
    joanzo@wp,pl

    OdpowiedzUsuń
  61. zacna kolejeczka, za zacnymi cudeńkami, to ja nieco powiększę swoimi kilogramami ;))
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję Rocznicy!
    Piękne prezenty, z miłą chęcią stanę w kolejce;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje z całego Serducha ;)

    A sama stanę w kolejce ;)

    Buziam

    OdpowiedzUsuń
  64. Kochana, trzy lata wspaniałego bloga! Ja trafiłam tu, zaraz po tym, jak założyłam swojego bloga, czyli rok temu. Odtąd abouthomeabout przyznam bez podlizywania się :)) jest jedynym z moich najulubieńszych :))
    Prace Amelii wywołały na mnie duże wrażenie, chętnie, oj, bardzo chętnie zapisuję się do zabawy.
    Życzę Ci kolejnych wielu, wspaniałych lat blogowania i upiększania swojego mieszkanka. Dużo szczęścia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam, choć bloga sama nie prowadzę to tutaj zaglądam regularnie od dwóch lat. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania, fotografowania i inspirowania innych - np. mnie.
    Chętnie ustawiam się w kolejce, bo prezenciki super.
    Pozdrawiam.
    Stała podczytywaczka
    Małgosia (malurb@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  66. Może przy dobrych wiatrach i mnie się poszczęści ;) Raczej nie realne, bo nigdy nic nie wygrywam, ale co tam i ja przyłączam się do kolejki po cudowności ;) Pozdrawiam serdecznie Ola ze swojego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  67. ojeju jeju super! ja też się oczywiście ustawiam, bo te obrazki od Amelki uwielbiam:))))))
    gratuluję 3 latek1 wspaniały wiek:)))))))) oby tych latek było jak najdłużej:)))
    buziaki buziaki

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkiego co naj... z okazji urodzin<3 Cudownie jest moc odwiedzac takie miejsca by poczuc odrobine Twojej wrazliwosci. Nie przestawaj!;-) Wierna, anomimowa podczytywaczka bloga Baska. barbare13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Proszę mnie wylosować koniecznie ;)
    Monia, gratuluję wspaniałego bloga, konsekwencji w jego tworzeniu i oby tak dalej :*
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jejku gratulacje!:) To i ja się zgłaszam po cudną nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  71. I ja gratuluję świetnego bloga oraz życzę kolejnych latek z wpisami pełnymi pomysłów, pięknych obrazów i słów! Chętnie się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkiego co dobre na następne lata! Dopisuję się !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  73. WIelkie wileki sto lat
    ZYJ nam blogowo 100 lat ;-)
    ps stoję

    OdpowiedzUsuń
  74. W takim razie mnóstwo bąbelków (tych bezalkoholowych skoro dla trzylatki ;) i spełnienia w każdej dziedzinie życia ;), a obrazki Amelii podglądam od dawna i wciąż nie wiem, na który się zdecydować (wczoraj każda z nas zaklepywała sobie jeden i na trzech nie stanęło, więc taki wylosowany ułatwiłby zapoczątkowanie kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. O jaka długa kolejka! Jeszcze zdążyłam, ustawiam się:) Piękny blog, będę od teraz zaglądała:)
    Pozdrawiam, Ewa
    ewastefanska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie się dopiszę, bo lubię tu zaglądać :)
    karla.amk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Kiedy to minęło? - trzy latka to już "przedszkolak" ;). Cudownych urodzin i jeszcze piękniejszych kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluje swietnego bloga i czekam z niecierpliwoscia na kolejne wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  79. 3 lata a ja tutaj chyba pierwszy raz trafiłam....i już żałuję, że dopiero teraz;
    przyjemny blog;)
    gratuluję i pozdrawiam;)
    loya2005@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluje 3 latek! i zycze kolejnej setki:)
    edytabien@gmail.com




    OdpowiedzUsuń