" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

czwartek, 6 listopada 2014

"Trze­ba hałasu, żeby usłyszeć ciszę.."


 Po raz pierwszy od 3 tygodni jestem sama z własnymi myślami w domu .. Dziewczynki ozdrowiałe w placówkach, mamcia znów daleko, a ja na placu boju wreszcie  mam chwilkę na blogowanie ..
Tak dawno nie byłam u Was w odwiedzinach .. Nie pisałam Wam komentarzy, nie podglądałam ..
Od dziś zaczynam to nadrabiać, także spodziewajcie się mnie na małej kawce ..

Na zdjęciu śniadankowo .. Tak jak lubię ... I mimo , że uwielbiam tętniący życiem dom, to jednak łapię się na tym , że im jestem starsza tym bardziej potrzebuję ciszy do pełni szczęścia ..
Takich momentów pracy na spokojnie i chwili zamyślenia, zebrania myśli przy herbacie i rozmowy z przyjaciółką bez pośpiechu ..
Fajnie czasami potaplać się we własnym sosie ;))

A Oliwa z Oliwek od La Piccola Sicilia pojedzie do numeru 11 !!! Aby było sprawiedliwie poprosiłam Gosię o podanie ulubionej liczby. Bez wahania wybrała właśnie tą - ulubioną Jej córci ;))  IVONNA  poproszę o mail z danymi do wysyłki ! Gratuluję !!



21 komentarzy:

  1. moje dzieciaki w sobotę wybywają na pół dnia na zajęcia zuchowe, więc będzie czas dla mnie! ale... nie wiem czy ja potrafię po prostu tak się zatrzymać w biegu, nic nie robić, nie sprzątać, nie aranżować, nie przerabiać... nie wiem. ale to mi tak bardzo jest potrzebne...

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj i ja mam z tym problem , ale delektuję się każdą minutką :) A to przerabianie i nawet sprzatanie w spokoju bywa baardzo relaksujące :))

      Usuń
  2. Doskonale Ciebie rozumiem - ja po baaaardzo długi czasie nareszcie znalazłam czas na blogowe życie. Cudownego dnia w ciszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie mam przymusowe leżenie i anginę :))))

      Usuń
  3. Monia ja też wracam do blogowego świata..zapraszam z ta kawką do mnie:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cudnie !!! dziś wpadam na kawkę , obiecuję :)

      Usuń
  4. Oj i ja mam wrażenie, że im jestem starsza tym bardziej przewraca mi się w głowie - nagle spokój, bezpieczeństwo, cicha muzyka i leniwe wieczory są takie cudowne :) Pozdrawiam i niech ten czas dla Ciebie nie mija zbyt szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihii taaaak i mnie się chyba poprzewracało .. ale jestem obrzydliwą domatorką , choć i do ludzi czasami mnie ciągnie :)) Równowaga musi być zachowana :)) Pozdrowionka ..

      Usuń
  5. Ja też lubię czasem spokojny wieczór czy też cichy poranek we własnym towarzystwie :) gratuluję zwyciężczyni :) pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja tez uwielbiam i potrzebuje takich wlasnie chwil:) Pozdrawiam i zapraszam rowniez do mnie, akurat nowy ekspres do kawy kupilam, kawka pyszna:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki , o tak tez lubie pobyc w ciszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przysiadłam w ciszy i spokoju zerknąć co w blogowym świecie słychać a tu ... oczom nie wierzę. Czy to do mnie uśmiechnęło się szczęście? Ależ się cieszę, że będę miała okazję spróbować tego oliwkowego specjału!
    Moniczko i oczywiście na tą kawkę, lub herbatkę zapraszam również do mnie :)
    Pędzę pisać maila:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, czasem po prostu potrzeba troszkę ciszy i spokoju:)
    Gratulacje dla szczęściary:)

    OdpowiedzUsuń