" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

niedziela, 9 listopada 2014

"Kobieta w kuchni rządzi. Zechce napluje do herbaty, zechce - do zupy !" :)








A dziś jako że sobie anginkuję ( taaak, po chorobach dziewczynek dopadło wreszcie mamusię) postanowiłam zaprosić Was do kuchni :))
Z tej gorączki chyba, umyłam wreszcie kafelki i koniecznie musiałam uwiecznić to na zdjęciach ihihihihi
Moja kuchnia jest raczej mało pokazowa, taka troszkę vintage, bez specjalnego rozmachu ..
Ale lubię w niej gotować i to chyba najważniejsze :))

PS.Poczyniłam troszkę zmian w wyglądzie bloga , teraz wszystkie ważne informacje przeskoczyły z bocznego paska na sam dół , próbowałam ograniczyć chaos, ale nie gwarantuję , że to będzie wersja ostateczna :) , wybaczycie ???

28 komentarzy:

  1. To uprzedź mnie, jak przyjadę bo" naplutej" nie wypiję zwłaszcza z anginą :))))) ja też sprzątam i w domu i na blogu, a Twój pomysł na bloga mi się podoba, nie powiem ;)) może i ja popróbuję - bo moja irytacja bałaganem jakimkolwiek, doprowadza mnie do galopującej depresji, Julka więcej mieszka w Warszawce niż u nas, więc mamy też pokojowe roszady, to sobie wyobraź ten bajzel :)) ja widze, że ty szalejesz na całego, nie poznam jak zobaczę na żywca ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihi masz to jak w banku , że uprzedzę oczywiście ihihihihi
      Kurcze to już nie mogę się doczekac kiedy zaszczycę Wasze progi :))) a u mnie , no troszkę się zmieniło .. tak jakoś prosto i bez zadęcia .. po moich pałacowych klimatach potrzebowałam chyba duużej odmiany ;) Jakiegos magicznego oczyszczenia :))
      I nie wiem jak my to zrobimy ale aby tradycji stało się zadość to musiałabym stawić się u Ciebie na Mikołaja :)))) Buziaki

      Usuń
    2. no ja myślę, jakżeby inaczej, tylko teraz będę miała więcej czasu :) i mam nadzieję mniej bajzlu :))

      Usuń
  2. Jak ja lubię ogladac kuchenne przydasie :) baaardzo... Zdrówka oczywiście życzę
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nieźle oskrobałaś te kafelki ;-)
    A tak serio plujesz do czego?

    Ja sobie myślę o swojej kuchni i o półkach z megagrubej i megastarej deski.

    Uściski i zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihii Reniu te kafelki to już troszkę moja zmora, chętnie bym się ich pozbyła , ale jak się nie ma co się lubi ... Może za kilka lat jakoś je usunę :) a tak serio to jeszcze nikomu nie naplułam , ale wszystko się może zdarzyć prawda ? Może przyjdzie do mnie jakas wredota kiedy ??? :))) A Twoje szafki zapowiadaja się bajecznie ..

      Usuń
  4. Milutko w Twojej kuchni :))
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś też pół dnia ze szmatą w dłoni, ale to dlatego, że mąż najpierw kładł cekol na suficie aż 1m2, a potem szlifował :( kurz jest dosłownie wszędzie, podłogę myłam ze 100 razy i kolejne 100 przede mną :O
    zdrówka życzę !!!! a kuchnię masz świetną :)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś bidulko jednoczę się z Tobą w cierpieniach :))) Ja dziś tylko kafeleczki bo anginka się panoszy i z sił opadam :(( ale swięta blisko więc szmatka do dłoni mi chyba przyrośnie :))) Buziaki

      Usuń
  6. Pokazowa czy też nie (choć ja uważam, że tak), ale ma klimat i to się liczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczna na pewno i zdecydowanie inna od poprzedniej, ale równie śliczna!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Monia cytat świetny:) ja dziś mam właśnie taki podły humor, że jak by się ktoś napatoczył to chyba byłabym w stanie i napluć..:)
    A Twoja kuchnia cudna, lubię jej klimat, a to że dobrze się w niej gotuje to najważniejsze:)
    pozdrowienia ślę i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś pamiętaj , że zawsze po deszczu wychodzi słonko .. będzie dobrze choć wiem o czym mówisz bo i mnie takie humorki nie obce :)) fajnie , że podoba Ci się moja kuchenka , ściskam Cię mocno !!

      Usuń
  9. powiedziałabym ze twoja kuchnia jest bardzo pokazowa.. z klimatem :) duzo zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Izuś .. pokazowa czy nie ale chociaż z czystymi kafelkami :))))

      Usuń
  10. Cytat boski:) Kuchenne migawki bardzo mi się podobają.
    Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu i ja uwielbiam ten cytat :)) Pozdrawiam cieplutko ..

      Usuń
  11. Świetne te kafelki:)
    Na blogu ładniutko ale jak zboku były banerki tez było fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihii wiem , że z boku było bardziej logicznie , dlatego nie mówię , że znów tak nie będzie :))) Sprawdzam , czy się przyzwyczaję ihihihihi Pozdrowionka

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoja kuchnie- tchnie cieplem i ma swojski klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameli kochana myślę , że w naturze wygląda lepiej niż na zdjęciach :) Jest chyba bardziej przytulna :) Ściskam cię mocno ...

      Usuń
  13. A ja się teraz boję Cię odwiedzić... No nic muszę kawę zamówić, bo o kawie nic nie było ;) Cieszę się że dyńki się przydały :) Twoje kafelki uwielbiam i nadal nie rozumiem czemu marzy Ci się ich wymiana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dyńki są bossskie !!!! Jak widzisz nawet sesji się doczekały :)))) A kafle jakoś mnie denerwują i chętnie bym je usunęła , ale póki co przymykam oko :) A kawkę możesz zamówić , dziś nabyłam do niej nawet syrop orzechowy :)))) To co wpadasz w środę ???? :)

      Usuń