" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

poniedziałek, 31 grudnia 2018

"Odpowiedzialność przygniata, gdy myślisz o tym, ile jeszcze MUSISZ zrobić, uwalnia - gdy myślisz, ile jeszcze MOŻESZ zrobić."







               Taka myśl dla Nas Wszystkich na 2019 Rok. Najlepszości !!!



11 komentarzy:

  1. Piękna myśl... W istocie wyzwalająca! <3
    Dziękuję Ci za wszystkie te słowa dodające otuchy...
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spisuję je tu, by nie umknęły :) Cieszę się, że służą też innym. Wszystkiego Dobrego !

      Usuń
  2. Mądre słowa ! Z przyjemnością przejrzałam Twojego bloga po mojej długiej przerwie. Niesamowity klimat :) Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło .. Każdy Wasz komentarz sprawia, że chce mi się chcieć :) Dziękuję !

      Usuń
  3. Cytat jak dla mnie!!! - podkradam bo bardzo potrzebuję wprowadzić to w życie. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem doskonale ! I dla mnie idealny ! Pozdrowionka ..

      Usuń
  4. Są chwile w życiu, kiedy warto sobie przypomnienieć te slowa ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie mogę - i tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń