" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

piątek, 16 listopada 2018

"Mądry wojownik wie, że kto się szybko uczy, ten się wolno uczy, bo czasami trzeba się zatrzymać, aby zrozumieć to, co się wokół dzieje."





Lubię te momenty zatrzymania. Te, w których robię jedynie to, co muszę, a każdą wolną chwilę poświęcam na książkę, film, czy zwyczajne zapatrzenie. Kiedyś miałam z tego powodu olbrzymie wyrzuty sumienia, dziś tylko sporadycznie, niewielkie. Ta uważność tak bardzo "się opłaca". Tak wiele daje. I w zasadzie mogłabym już nic dzisiaj więcej nie pisać. Zostawię Wam muzykę i orzechowe serduszko na dobry weekend.

PS. Przeglądałyśmy wczoraj z dziewczynkami stare wpisy na blogu. Piskom i krzykom nie było końca. Aaaaaaaa jaki miałam piękny pokój, ale byłam słodka, a tatuś jaki młody :)) Cieszę się, że tu wróciłam. Bardzo...


                                             

6 komentarzy:

  1. ja tez się cieszę ,że wróciłaś :)
    i wrato być troszke egoista tak dla siebie namm się też nalezy...
    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, choć dawniej musiałam biec. Dobrze, że w porę się opamiętałam :) Dziękuję za ciepłe słowa, buziole..

      Usuń
  2. O tak, takie momenty są ważne... I cenne... Ja też coraz rzadziej mam wyrzuty sumienia. Nie warto się zadręczać, że nie zrobiło się tego czy tamtego, że się "marnuje" czas... Przecież... nie marnuje się go, tak naprawdę... I nic to, że nie widać gołym okiem wyników, że efekty nie są na pstryknięcie palcem, że może komuś z zewnątrz wydają się mało widowiskowe. Ważne, że w naszym serduchu dzieje się wiele <3

    Och, najlepiej! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robić coś dla siebie, zwolnić, tak niewiele, a jednak trudne dla wielu ...

      Usuń
  3. Lubię Fismola :) Byłam na jego koncercie. Miło mi,że tutaj trafiłam :) Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę, że tu jesteś. Witaj i zostań na dłużej ! Na koncercie Fismoll'a byłam i ja. Był cudowny, jak żaden inny już później. Na koniec po prostu musiałam się do Niego przytulić, podziękować, co też uczyniłam :)

      Usuń