" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

czwartek, 30 kwietnia 2020

"Zacznij od robienia tego, co konieczne; potem zrób to, co możliwe; nagle odkryjesz, że dokonałeś niemożliwego."



Dziś przybiegam do Was tylko na chwilkę. Z motywującym cytatem i kadrem z pokoju Zuzolki. Więcej zdjęć z jej królestwa pewnie dopiero po zakupie szafy i idealnych komódek, których bezskutecznie poszukuję od kilku miesięcy. Mało owocne to poszukiwania, bo w głowie było odratowanie jakiś stylowych staruszek, których niestety na horyzoncie aktualnie brak. Zadowalamy się więc pomalowanym pokojem
i plakatem/obrazem, który kolokwialnie mówiąc robi robotę :)
Plan był na dłuższą opowieść, ale głowę zaprząta mi tajemnicze zniknięcie kilku zdjęć z ostatnich dwóch postów. Macie może jakieś teorie spiskowe na ten temat? Wszelkie podpowiedzi mile widziane. Może spotkała Was podobna sytuacja i już znacie rozwiązanie lub też wiecie gdzie i do kogo napisać w tej sprawie? Będę wdzięczna za każdy komentarz ..

Wasza M.

PS. Dziś ostatni dzień na zakupy w Poster Store z moim kodem rabatowym : homeabout30  który obejmuje 30% zniżki na plakaty, z wyłączeniem plakatów Selection. Może akurat potrzebujecie ..?

13 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać zobaczyć na żywo pokoiku Zuzi, szczególnie jak już wszystko będzie gotowe ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi i ja nie mogę się doczekać bo przez te ubrania w koszykach bałagan robi się totalny, także Kasiu trzymaj kciuki za dobrą passę na OLX :)

      Usuń
  2. pokój jak zwykle super, co byś nie zrobiła :) mnie tez znikają zdjęcia, czas chyba na wordpressa przeskoczyć... czytałam jakieś tam wieści, że trzeba przeją z google+ na bloggera, ale ja nigdy nic przez google+ nie wczytywałam, więc nie wiem o co chodzi, wkurza mnie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak mnie denerwuje , wrrrr.. Chyba trzeba pomyśleć o zmianach, ale mam jakiś sentyment do Bloggera :(

      Usuń
  3. Kiedyś zniknęły mi zdjęcia z mojego dość ciekawego postu.
    Nie wiem, dlaczego tak się stało. Były one podstawą posta, więc musiałam go usunąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję napisać gdzie się da, przeszukam internety, może uda się dowiedzieć czegoś w temacie. Będę na bieżąco informować !

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcie i pokrzepiający cytat!

    A jeśli chodzi o znikanie zdjęć, nie jest tak, że Google coś pousuwał? W sensie... zdjęcia na blogspocie są przechowywane na podpiętych do naszego googlowskiego konta galeriach i pamiętam, że dobrych kilka lat temu ta galeria poprawiała mi niektóre fotki, bo roboty uznawały, że np. jest za jasne i same mi przyciemniały albo obracały zdjęcia... Masakra z tym była i nie umiałam tego odkręcać... Więc może poznikały z galerii i przez to są niewidoczne na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmmm... A jak to sprawdzić Martuś? Kurczaczki informatyk ze mnie, że hej 🙈

      Usuń
  5. Niemożliwe to bywają moje myśli w głowie ;) pokój zapowiada się magicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny obraz. Wyjątkowo prezentuje się na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy obraz! Świetnie prezentuje się na ścianie. Równie interesujące plakaty można znaleźć na https://studioplama.pl/kategoria/fotografia-plakaty/. Oferta nie ogranicza się wyłącznie do fotografii utrzymanych w odcieniach szarości. Można postawić na kolor, wprowadzając do wnętrza malownicze krajobrazy o dużej intensywności barw.

    OdpowiedzUsuń