" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

poniedziałek, 4 kwietnia 2022

"Zachwyt. Ulubiona aktywność na wiosnę."

 

Zdecydowanie wiosną zachwycam się częściej. Cieszą mnie te wszystkie małe listki, bażanty pod domem i moszczące się w naszych lęgowych budkach sikorki. Z ochotą też przeglądam wielkanocne zające i inne dekoracje, których jakoś w tym roku nie nabyłam zbyt wiele. Póki co, jedynie wiszące szklane jajka i te piernikowe, które mąż przywiózł z wizyty w Toruniu ( Iga Sarzyńska to zawsze dobry pomysł! ). W sklepach niestety dużo okazjonalnej tandety, sporo przedmiotów nie do końca w moim guście, zdecydowanie wolę nabywać te ponadczasowe lub z duszą wyszukane na targach perełki.


Co prawda im jestem starsza tym bliżej mi do minimalizmu, zmierzam raczej w kierunku być niż mieć, 
choć czasem, nie powiem, pozwoliłabym sobie chętnie na odrobinę szaleństwa :)
A jak to jest u Was ? Świąteczne drobiazgi już zakupione ? Domowe zbiory odkurzone ?
W razie braku koncepcji zawsze dobrze jest postawić na niezastąpioną naturę. Wierzbowe gałązki, bazie, czy bukiet żonkili świetnie ozdobią i chyba nikomu nie znudzą się zbyt prędko :)



8 komentarzy:

  1. U mnie handmade'owo. Coraz bardziej lubię ręcznie robione dekoracje. Niedoskonałe, spontaniczne, robione niby na jeden raz. Gałązki też muszę przytargać z ogrodu. Choć w domu raczej kwiatowo, bo wiłam wianki. Lubię ten wiosenny przepych. Daje mi jakieś takie poczucie bezpieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nabyłam też bukiet żonkili, choć nie przepadam za żółtymi kwiatami, te wprowadzają do domu trochę słońca, którego chyba wszyscy już mocno potrzebujemy..

      Usuń
  2. Wiosna to życie, wiosna to radość i szczęście - byle trwała jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda !!! To chyba moja ulubiona pora roku :)

      Usuń
  3. Wiosną wszystko się zmienia. Budzi się. Też lubię razem z latem. Już jesień i zima to ciut inaczej, ale też pięknie. W domu mało zmian, ale na zewnątrz najwięcej. U mnie zawsze wiosna kwitnie wszystko, bo ogród mój musi być piękny. Już teraz myślę, co zmienić na wiosnę, jakie kupić meble ogrodowe. Dużo oglądałam już na edinos.pl, ale nie wiem, co jeszcze wybrać tak naprawdę. A u was w ogrodach jakie meble ogrodowe?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkanoc to chyba mój ulubiony czas w roku. Wolę to niż boże narodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ciasteczka naprawdę śliczne. Aż szkoda byłoby je jeść :)

    OdpowiedzUsuń